落書きブログ

3年半ぶりに韓国に行けました、最高!

【NCT DREAM】Don't Need Your Love 【歌詞和訳】

 

www.youtube.com

Yeah you and I fell in too deep

君と僕は深入りしすぎた


Love hate no in between

愛と憎しみに間はない


Too little too late for us

僕たちにとって幼すぎて遅すぎた


Those dimples on your face

君のえくぼ


Don’t work the same these days

最近は効き目がないみたい


It’s clear we’ve both had enough

僕たち二人もう充分なことは明らかだ


Ye ye ye


You think it’s my heart you’re holding

君は僕の心を掴んでると思ってる


You still think you’re all that I need

まだ自分が僕が求める全てだと思ってるでしょ


Ye ye ye


But I know we’re fire and ocean

でも僕は僕たちが炎と海なことを知ってる


Yeah you ain’t got nothing on me

君は僕の何ももってないよ


I don’t need your love

君の愛はいらない


If you’re waiting for a comeback hold on

もし君が待ってるならそのまま


I don’t need your love

君の愛はいらない


If you think I’m gonna come back I won’t

もし君が僕は戻ってくると思うならそうなしない


I don’t need your love
Don’t need it
Don’t need it need it no
Don’t need it
I don’t need your love
Don’t need it
Don’t need it need it no
Don’t need it


찰나의 반짝임 이제는 바래진

刹那の輝き 今では色あせた

추억은 먼지 같아

思い出はホコリみたい


걷잡을 수 없이 우리의 시간은

食い止めるのとができずに 僕たちの時間は


이제는 끝이 났어

もう終わった


Ye ye ye


기억은 더 흐려지지

記憶はもっとハッキリしなくなって


널 보던 내 눈빛까지

君を見ていた僕の眼差しまで


Ye ye ye


바람이 머물지 않듯

風がとどまらないように


Yeah 그대로 널 지나쳐

Yeah そのまま君を通り過ぎる


I don’t need your love


기다려도 소용없을 거야

待っててもどうしようもないさ


I don’t need your love


아마 그런 일은 없을 거야

多分そんなことはないだろう


I don’t need your love


Don’t need it
Don’t need it need it no
Don’t need it
I don’t need your love
Don’t need it
Don’t need it need it no
Don’t need it
I don’t need your love


Ring ring ring ring


부재중 전화 또 부재중 전화

不在着信また不在着信


12시 12시 반 2시 또 2시 반

12時 12時半 2時まま2時半


스트레스 받아 미치겠어 제발 너 땜에

ストレスで狂いそう どうか君のせいで


잠을 못 자
眠れない

 

지금 도대체 뭔 생각으로 이러는 거야

今一体何を考えてこうなんだ

 

NO don’t say it

 

네가 아니라도 지금 내 옆엔

君じゃなくても今僕の横には


기댈 데가 많아

寄りかかる場所がたくさん

 

I don’t wanna go back


I don’t need your love


If you’re waiting for a comeback hold on


I don’t need your love


아마 그런 일은 없을 거야

多分そんなことはないだろう


I don’t need your love
Don’t need it
Don’t need it need it no
Don’t need it
I don’t need your love
Don’t need it
Don’t need it need it no
Don’t need it
I don’t need your love
Don’t need it
Don’t need it need it no
Don’t need it
I don’t need your love
Don’t need it need it no
Don’t need it

www.melon.com